недеља, 30. новембар 2014.

Oriental tango u Novom Sadu

   Na moje veliko zadovoljstvo, a na radost nekolicine divnih devojaka iz Novog Sada, 21.12. tekuće godine, s početkom u 13h - održaću radionicu oriental tango fuzije. Mislila sam da će to biti jedan "običan čas" u sklopu Diva dance studija moje prijateljice Jelene Popov, međutim ona je imala nešto drugo na umu. Rešila je da priušti to i ostalim devojkama koje bi želele sa mnom da obrade ovu divnu fuziju. To ne mogu da odbijem :) Veliki korak za mene, ništa manji izazov. Uvek mi je zadovoljstvo raditi sa onima koji su željni znanja. Potrudiću se da maksimalno iznesem sve što je potrebno da bi se ova posebna energija i emocija razumela. Bila sam na dve oriental tango radionice, sa Nikom Mlakar i Aleksejem Riaboshapkom pa tako želela i sama da se oprobam u istom :) Izuzetno volim ovaj vid emocije i igru strasti i senzualnosti. Plesala sam javno par puta, ali su sve to bile improvizacije. Ovoj materiji se treba malo više posvetiti pa sam tako pripremila koreografiju koju ću 21.12. podeliti sa devojkama koje to budu želele. :)

   Sve potrebne informacije možete videti ovde: Oriental tango with Malika :)

   Vidimo se uskoro i hvala na poverenju!



   Puno pozdrava,

   Nina

Нема коментара:

Постави коментар