среда, 29. април 2015.

Svetski Dan plesa

   Danas je Svetski Dan plesa. Pre svega želim da čestitam svim pravim plesačima ovaj naš dan. Ples je za mene svetinja, ples je za mene način života, svaki udah, svaki korak... Ma koliko nešto u ovom momentu ne možete da uradite, važno je da u svakom momentu plešete od srca, sa maksimalnim uživanjem, ostalo dođe vremenom. Plesom do izražaja dolazi ono što smo mi zapravo, naša suština, ono unutrašnje što nije vidljivo golim okom i ono što možda ni sami nismo znali da smo... U plesu niko ne može da folira i laže, sve se jasno vidi. Svi možemo da plešemo, umeli ili ne umeli, bitno je da se lepo osećamo dok to radimo.

   Svaki ples ima svoju lepotu, svoj način govora, svoj način pričanja priče. Zahvalna sam na tome što postoje ljudi koji prepoznaju umetnost i uživaju u njoj, gledajući plesače sa uživanjem kako pokretom prenose suštinu određene pesme i emocije, kao i na tome što postoje ljudi koji daju sve od sebe da ples podignu na nivo koji to zaslužuje i iznose sve to kako treba. Nije lako pevaču koji glasom mora da iznese određenu emociju teksta i muzike koji dobije, ali je plesač taj koji treba da zna i muziku i tekst, a sve to da uklopi u pokret pa tako energetski iznese određenu emociju koju nosi određena pesma. Nije lako, ali je svakako uživanje raditi to, pričati priču na svoj način.

   Želela sam da u par rečenica obeležim današnji dan. Svakako je svaki dan naš pa tako trebamo da uživamo podjednako, kako danas, tako i svaki naredni, radeći ono što najviše volimo. Malika će svakako ovaj tmurni dan da razbije šljokicama i šimijem u našem lepom studiju jer pripreme za koncert traju. Plešite, ljudi... Ples nikome nije naškodio, ples je lek za dušu! POTPISUJEM! Mene ples čini živom, meni ples dozvoljava da živim svoj san. :)

   Do sledećeg žvrckanja - YALLA HABIBI, MOVE YOUR HIPS!!!




Pozdrav,

Nina

Нема коментара:

Постави коментар