субота, 1. октобар 2016.

Treći rođendan :)

   Danas nam je divan dan, mojoj Maliki rođendan!!!

   Na današnji dan, pre tačno TRI GODINE, održala sam prvi trening u svojoj školi iliti plesnoj grupi, kako je kome draže. Ceo dan razmišljam o tome, vrtim u glavi film, sećam se gde sam bila pre samo tri godine, a gde sam to sada... Koliko stepenika više, koliko ispunjenih želja, koliko ostvarenja na polju plesača kao i na polju instruktora... Prosto ne mogu da verujem da ima već tri godine.

   Tri je moj omiljeni broj, a mogu da kažem da je treća godina svakako i bila najuspešnija. Što je zapravo i dobar znak. To znači da idemo uzlaznom putanjom i napredujemo, polako, ali sigurno. Bebećim koracima :) I sve u svoje vreme.

   Osvrnuvši se na prethodnih godinu dana, ono što sam dobila jesu učenice koje su vredne moje pažnje, truda, rada i zalaganja; ostvarila sam nekoliko sjajnih poznanstava i saradnji kojie su tek počele, a trajaće sigurno; organizovala drugi Daret el Ayam koji je bio više nego savršen; mnogo više ljudi je danas zainteresovano za moj performans pa sam tako često i angažovana što kod nas, što u inostranstvu; proširila krug ljudi od poverenja i razvila svoj tim. Neke stvari tek treba da se dese, a ko zna šta će sve još biti u narednom periodu.

   Malika kao škola orijentalnog plesa, iako traje ukupno tri godine, opet nije na nivou koji zadovoljava taj vremenski period, pošto je početak bio u Novoj Pazovi i Batajnici, a moja dobra volja i želja da proširim ples i na to područje nije bila dovoljna da tu i opstane. U Beogradu sam nepune dve godine i od tada počinje realna priča i rast same škole. Ono na čemu je moj akcenat jeste kvalitet, ne volim ništa da radim brzo. Želje su jedno, a drugo mogućnosti. Moje devojke od prvog momenta kada stupe u kontakt sa mnom dobiju realnu sliku, realnu priču. Kod mene nema prenapucanog, lažnog marketinga, nema uvijenih priča u zlatni celofan. Ne obećavam kule i gradove, jer sve se stiče debelim radom, odricanjem, zalaganjem i mnogo čvrstom voljom, a da bismo nešto postgli potrebno je da prođe mnogo vremena. Ko god da je došao kod mene s namerom da postane neprikosnoveni plesač za 3 treninga, taj svojevoljno i ode jer vidi da toga kod mene nema. Ne prelećem tehniku, ne prelećem stilove, kod mene se radi temeljno i polako. Ne lažem učenice da su sjajne onda kada nisu, uvek dobiju realnu sliku svog trenutnog umeća. Kome to ne odgovara, taj promeni instruktora :) Smatram da svako ima pravo da ode kod svakog instruktora na pobni čas i onda donese odluku o tome ko je najbolji za njega. U Beogradu je gomila instruktora i za svakog se nađe profil čoveka koji mu odgovara. Mnogo puta sam govorila o tome da instruktor ne može da uradi ništa umesto vas, ali ukoliko ste redovni, ukoliko želite da naučite nešto, instruktor je tu da se postara da tako i bude. Svakako mnogo toga zavisi od vas samih.

   Neću dužiti, želela sam samo da obeležim današnji dan i izrazim svoje zadovoljstvo povodom zaokružene tri godine samostalnog rada :) Hvala svima na dosadašnjo podršci, saradnji, druženju, zajedničkom radu i zalaganju. Hvala svima koji su oduvek verovali u mene. Hvala svim učenicama na poverenju. Idemo u nove plesne pobede :)

  Malike, srećan nam rođendan!!! 


   Šljokičavi pozdrav,
Nina

Нема коментара:

Постави коментар