петак, 3. јул 2015.

Časovi - info

   Studio orijentalnog plesa Malika će raditi još u julu mesecu, a u avgustu odlazimo na mini odmor. Zatim u septembru počinjemo novu plesnu sezonu. Vrata našeg studija su otvorena za nove članove od 1. juna 2015. i biće otvorena do daljnjeg. Ne dozvolite da vas izgovori spreče da se bavite sobom. "Leto je - prevruće je i ide se na odmore. Zima - mnogo je hladno i u toku su praznici. Jesen - pada ova dosadna kiša, ne mogu napolje. Proleće - jao kako lep dan, bolje da se šetam i završim u nekoj od bašta kafića. Imam ispite, moram da učim 2 dana pred..." i slično. Izgovori, izgovori, izgovori. Lično sam dokaz da se sve može kad se hoće. Nezaposlena (dakle, novčane prihode nisam imala), iz Nove Pazove sam preko 2 godine putovala 3x nedeljno za Beograd da bih trenirala. Napisala sam pregršt tekstova o tome šta je orijentalni ples i kako deluje na nas, tako da se ne bih ponavljala jer sve možete naći na ovom blogu. Moje je da vas pozovem da nam se pridružite, da se pustite izgovora i lažnih obećanja, jer ih ne dajete meni već sami sebi. Naša plesna družina je vesela i krajnje pozitivna. Označene smo kao veoma kreativne i organizovane, sa prelepim osmesima i najlepšim kostimima. Malo li je? :) Imamo jednu od najboljih lokacija u gradu: Milentija Popovića 1, lokal broj 9, preko puta TC Ušće (na slici - levo). Treninzi su svakog ponedeljka i srede u 19h.

Pogledajte par snimaka sa našeg godišnjeg koncerta i uverite se da smo pravi za vas :)

Dobro nam došli!!!


Нема коментара:

Постави коментар