уторак, 16. август 2016.

Postala sam Jutuberka!!!

   Dragi svi :D Znam da ima mnogo vas koji posećujete moj blog (pa čak i onda kada je pauza između tekstova malo veća... ups...):D Ovom prilikom želim da vas obavestim, ukoliko već ne znate, da sam počela da snimam video snimke na određene teme vezane za prelepi nam orijentalni ples. Ideja je da povećam svest ljudi o tome i to je neki moj vid borbe protiv nepravde i predrasuda vezanim za ovaj ples.


   YouTube kanal imam od neke 2008. godine, nisam ga koristila za dodavanje snimaka dok nisam počela da kačim one plesne. Pošto pratim inostrane vlogere već dugi niz godina, vrtelo mi se po glavi to da bih možda mogla i ja da počnem sa tim, najviše zato što mi je to zabavno i vrlo interesantno. Moj posao je u neku ruku javan, ipak su uključeni nastupi po orijentalno inspirisanim kafićima i restoranima, kao i plesnim festivalima koji umeju da budu medijski propraćeni, a isto tako sam instruktor i to mu dođe kao neki vid javnog posla gde se susrećeš sa mnogo ljudi sa raznih strana. Upravo zbog toga nisam imala problem sa tim da se prikačim na YouTube i otvoreno pričam pred širokim internet auditorijumom.

   Prvenstveno bih želela da kažem da su BLOG i VLOG dve različite stvari :) Blog je mesto na kom se trenutno nalazite, mesto gde pišem svoje tekstove na određene teme. Vlog je video prikaz, mesto gde se priča na određenu temu, a najčešće se dešava upravo na YouTube.

   Bilo mi je potrebno nekoliko godina da napokon sednem i snimim svoj prvi video. Pre toga sam uvek nalazila neke mlake izgovore i sada mi je žao jer nisam to počela mnogo ranije jer sam propustila toliko toga što je moglo da se prikaže i video zapisom. No, za prosutim mlekom se ne plače :D tako da, jedino je bitno to što sam napokon počela :)

   5 godina od kada sam počela da se bavim ovim plesom sam obeležila svojim prvim vlogom :) Njega možete videti ovde: Vlog broj 1 - Dobrodošlica
Do sada sam okačila 16 snimaka, na različite teme. Neki su pokrili dešavanja na kojima sam bila, na nekima sam najavljivala Daret el Ayam festival, na nekima sam pričala na određene teme. Svakako ću više da se aktiviram po pitanju toga u narednom periodu.

   Pričala sam i pričaću o korisnim stvarima, nečemu što mnogim ljudima nije jasno, a nema ko da im da adekvatne odgovore na ta pitanja. Za sada sam objasnila šta je potrebno za poneti na trening: Vlog #2 - Plesni studio , zašto je potreban da se uči folklor orijentalnog plesa: Vlog #7 i napravila sam snimak o predrasudama: Vlog #15 - Predrasude koji svakako preporučujem. Po meni je svaki snimak poseban i ima neku svoju draž i nešto što može da se nauči iz njega. Mnogo ljudi mi je dalo veliku podršku po pitanju ovog mog smelog poteza i to mi je bio znak da radim pravu stvar :)

   Zabave radi sam odlučila da povemeno napravim i po koji presedan pa tako objavim po koji Tag ili Challenge, ali i neki moj regularan dan :) Tako sam do sada ubacila Boyfriend Tag: Vlog #10 - BF Tag kao i kako je izgledao moj prvi dan proleća: Vlog #8 - Hello spring, ali i prvi u nizu Bloopers-a, u bukvalnom smislu - grešaka pri snimanju >>> Bloopers #1

   Sve što pričam o ovom plesu jeste zapravo iz mog ugla, ali i iznošenje mojih dosadašnjih učenja i saznanja. To svakako ne znači da sam sveznajuća i potpuni neprevaziđeni ekspert, naprotiv, ovo je još jedan od mojih načina učenja i istraživanja kao i razvoja u plesu. Vlogovanje me navodi da se više aktiviram po pitanju određenih tema o kojima govorim, a svakako je korisno i drugima koji ne rade na istraživanju pa dobiju od mene "sve na gotovo".

   Listu svih vlogova možete videti ovde:  PLAYLIST
   Na samom kanalu to izgleda ovako:


   Moj YouTube kanal je ovaj: Nina Malika i na njega se možete prijaviti klikom na dugme "Subscribe" ili ako vam je podešavanje na srpskom jeziku: "Prijavi me".


   Listu svih snimaka, kako vlogova tako i snimke sa nastupa, možete videti ovde:


   Osnovne podatke kao i prečice do ostalih mojih društvenih mreža možete videti ovde:



   ***Sve što je označeno u tekstu nekom bojom (a da nije crna) je zapravo direktan link ka navedenom. Klikom na to možete pogledati sve to o čemu pišem.***


Do narednog teksta, šaljem vam puuuuuuuunoooo šljokičavih pozdrava!!!

Nina Malika

   

Нема коментара:

Постави коментар