уторак, 29. јул 2014.

Kraj prve plesne sezone

   Danas smo zvanično završile plesnu sezonu i škola orijentalnog plesa Malika je na odmoru. Kada pogledam iza sebe i pomislim da pre godinu dana nisam ni sanjala da ću ovo sada pisati... prosto mi je neverovatno. Malika je mlada škola, jeste da traje od oktobra 2013. ali po grupama i radu to ne možemo da pokažemo obzirom na to da smo u sredini u kojoj smo, da smo se stalno nešto seljakale, da uslovi u tim fitnes centrima/klubovima nisu odgovarali učenicama, pa tako ni meni, te pauze, te neka dovijanja u vidu časova u OŠ... i obzirom na to da smo tek u prethodna tri meseca uspele da stanemo na noge i stabilizujemo se počevši saradnju sa ljudima koji cene ovu umetnost, podržavaju nas i prvenstveno nas žele kod sebe :) Ivana i Danijela - veliko HVALA što postojite i što ste uz nas :) Dakle, tehnički smo tek na početku jer smo, na žalost, uvek od početka morale da idemo i tako su neke učenice "stradale" jer su "cupkale u mestu", ali takav je bio splet okolnosti zbog kojih mi nije milo, ali dobro, nazad nema. Kroz salu je prošlo mnogo devojaka i sve su one jako zavolele ovaj ples kao i moje časove, ali iz nekih razloga su bile sprečene da dolaze. Da li je bio u pitanju novac, da li su bili u pitanju loši termini ili loš tretman od strane vlasnika tog prostora koji su ubeđivali da je bolji neki drugi program od mog... nije važno. U glavnom, bilo je tu 50ak devojčica, devojaka i žena od kojih su samo najistrajnije ostale i na tome im NEIZMERNO HVALA jer je to pravi odraz poverenja prema meni i ljubavi prema orijentalnom plesu. Volela bih da se u novoj sezoni vrate one koje su prestale, ali je svakako to njihov izbor. Ja sam radila sve što je bilo u mojoj moći i svaka moja kap znoja i utrošeni nerv bio je zbog plesa i vas zbog čega se ni malo ne kajem jer sada i Nova Pazova i Batajnica imaju orijentalni ples pred nosem. Sada su tu 3 grupe mojih lepotica: Amira, Gamila i Farida <3 sa kojima imam velike planove, a šanse za priključivanje tim grupama postoje još jako kratko tako da ko  bude želeo da se priključi mora to učiniti već u septembru. No, o tom po tom. Ne želim da se stalno vrtimo u krug, vreme je da se krene napred.

   Bilo mi je zadovoljstvo raditi sa divnim ljudima, boriti se i opstati zbog njih. Srce mi je puno kada vidim nasmejana lica i zadovoljstvo zbog plesa, kada vidim da je ljubav prema plesu dobro usađena... to mi daje snage da guram napred. Uskoro putujem u naš divni Egipat, nosim vas u mislima i srcu. Biće puno slika, snimaka, ali i rekvizitaaaa lalalalala :D Koliko god da mi je potreban odmor, verovale ili ne - jako mi je teško što se odvajamo na kratko. No, osmeh na lice, plešimo i uživajmo jer život je leeeeeeeeep i pored svih gluposti koji ga okružuju!!! Uvek kažem, svet bi bio lepše mesto za život da se svako bavi plesom, koji god ples bio u pitanju :) 



  Vidimo se u septembru da plešemo zajedno, a do tada uvek možete pustiti muziku i plesati dok vam moj glas odzvanja u glavi :D hiiihihihiihiii!!! Javljam se sledeći put sa izveštajem iz Egipta :D Ljubim vas i volim puno moje divne Malike, a pozdravljam sve one koji prate moje tekstove i rad. Hvala vam svima :)

Nina :)

Нема коментара:

Постави коментар