петак, 2. мај 2014.

Moj orijentalni svet, deo 2.

November 1, 2011 at 4:49am 

"Pošto će 3.11. biti tačno 9 meseci kako se  bavim orijentalnim plesom htela sam da izbacim još jedan tekstić o tome. Koliko samo pričam o tom plesu čovek bi pomislio Boooog zna koliko se time bavim, ali.. da.. to je SAMO  9 meseci :) I to ne bilo kakvih 9 meseci! Neee, neee!! Vrlo radosnih i uspešnih 9 meseci! 9 meseci! 9 meseci! Još samo beba da zakmeči i to je to :D hahaha :) Elem, šta bih mogla lepo da kažem ovoga puta, a da bude jednako dobro kao onaj prethodni tekstić (da ne kažem memoar) koji sam prepisala iz srca pre par meseci?! Hahahaha, teško da ću uspeti da postignem taj uspeh, ali, to sam ja pa hajde da pokušam. :)
Prvo bih želela da kažem da sam imala tu čast da putem plesa upoznam mnogo divnih osoba i malo je reći da sam presrećna jer ih imam u mom maaalom šašavom životiću. Svi mi delimo istu ljubav prema plesu i ta energija ne može da se opiše rečima, to mora da se oseti.
Prošle nedelje sam imala neplaniranu pauzu od nedelju dana i tada sam shvatila da mi je život bez plesa nepotpun. Postao je deo moje svakodnevnice, što preko časova, što preko silnih tekstova koje čitam o plesu, što preko muzike koju svakodnevno slušam, što preko klipova koje gledam i uživam u svemu tome. Obično bude tako da ono što svaki dan radiš nekako ti dojadi, smuči ti se, ali ovo... Naprotiv! Što više plešem, slušam, čitam i gledam to više volim :) Evo i ovog trena slušam mjuzu preko i đuskam sedeći. xD
Naviru mi tako ideje o koreografiji, što smatram normalnim kada si toliki zaluđenik kao što sam ja. Trebala bih da ih "bacim na papir" jer je nemoguće sve to tek tako popamtiti. Baciću se na to ovih dana sigurno.
Moje devojke iz grupe i ja smo konstatovale da, ako na čas dođemo neraspoložene, ljute, besne, očajne, posle časa odlazimo nasmejane, vedre i čile. To je jedan od zilion razloga zbog kojih volim ovaj ples.
U suštini, želim da kažem da sam potpuni zaljubljenik u orijentalni ples, da je ta ljubav iz dana u dan sve veća i veća... Preporučujem svim damama da se oprobaju jer jednom kada pogledaju sebe u ogledalu dok plešu kasnije će sebe gledati lepšim očima i sa ponosom i, sigurna sam, to ogledanje će da bude često.  Ništa lepše nema od graciozne, zanosne i elegantne žene, a to moj orijentalni ples pruža. Oprobajte se i zavolite sebe! Naravno, ako već volite sebe to stanje takođe može biti promenjeno. Ja sam mislila da sebe ne mogu da volim više od pre 9 meseci, ali sam se uverila da i te kako mogu :)
Moram još da dodam to da sam presrećna jer mnoge moje poznanike, drugare i prijatelje orijentalni ples odmah asocira na mene. Dešavalo mi se da mi na Wall-u osvane po koji link koji ima veze sa plesom i mnogo se tome radujem i oduševljavam!!! *:) Mada, nije ni čudo kada sam ljudima isprala mozak :P  Bye :*"

Par dana posle ovog teksta sam i napravila svoju prvu koreografiju :)

Нема коментара:

Постави коментар