петак, 2. мај 2014.

Moj orijentalni svet, deo 4.

Devojke koje žive u ubeđenju da dobro plešu.

December 29, 2011 at 5:13pm

Opšte je poznato to koliki sam zaljubljenik u orijentalni ples, kao i u ples uopšte.  Jednostavno, ples je moja prva i najveća ljubav i životu, to ne krijem.
Obzirom da sam se opredelila za orijentalni ples kojim sam očarana i željna da naučim što više,  svaki slobodan trenutak koristim da bih pročitala neki novi tekst ili odgledala neki novi snimak. Obilazim forume, Facebook stranice i proširujem svoje znanje o pomenutom plesu. Neretko naiđem na klipove gde devojke... hm... teško mi je da se izrazim uopšte jer da kažem da plešu nekako mi mnogo teško ide. Hajde ovako... gde devojke "plešu" van ritma i/ili bez emocija i/ili bez imalo znanja o plesu, ali im se tačno na licu vidi da žive u ubeđenju da one to umeju da rade! Kada kažem "van ritma" mislim upravo na to, jeste da se dešava  da nekada na YouTube-u muzika i snimak nisu usklađeni, ali, postoje baš one koje plešu van ritma jer se to primeti ili u odnosu na druge devojke ili kada pleše sama tačno se vidi da ne može da uhvati ritam, a pritom je sva bitna, jer ipak ona igra orijentalni pleeeees. Vau! Kada kažem "bez emocija" mislim na one koje tehnički odrade sve kako treba, ali im opet  telo ne šalje pozitivne vibracije, faca im je, kako bih ja to rekla - mrtva, ili u slučaju da se smeju opet je to vidno izveštačen osmeh, jednostavno odrađuju posao i to je to. Kada kažem da nemaju  ni malo znanja o plesu mislim na to da nisu upoznate ni sa kulturom niti sa pokretima – kada i kako se koriste, jednostavno izvode sve to traljavo, sa bacakanjem, onako sa nekom beeeesnom facom  jer, eto, ipak se one bave orijentalnim plesom, one su opasne ribe.  Da ne govorim o onima koje skidaju koreografije sa interneta, izvode ih na svojim nastupima ne naglašavajući da je tu koreografiju napravio „taj i taj“ i tako se lepo okite tuđim perjem, a u stvari ne umeju da dozvole plesu da u njima probudi bar maaaalu dozu kreativnosti i pronađu sopstveni stil, jer je po meni upravo to smisao plesa – pronaći stil koji ti odgovara, da ne kažem – leži, uživati u plesu, širiti pozitivnu energiju koju u tebi ples proizvodi.  Po meni ne postoji ništa gore i ružnije od toga kada devojka koja „pleše“ orijentalni ples, pritom je vidno da to ne ume da radi kako treba, ali živi u ubeđenju da to tako treba i da je u tome savršena.  Jedan veliki FUJ za one koji je u to ubeđuju.
I za kraj da kažem da se mišljenje onih koji se ipak malo bolje razumeju u ples za njih uopšte ne važi jer su te osobe  čije se mišljenje kosi sa njihovim  "ljubomorne jer ne umeju da plešu taaaako dobro kao oni". Bravo!

Нема коментара:

Постави коментар