петак, 2. мај 2014.

Moj orijentalni svet, deo 7.

UUUUU!!! Ovo je kada ti svega bude dosta pa pretocis u reci :) Naravno da se i dan danas drzim svojih stavova i stojim iza svojih reci.

March 22, 2013 at 5:47pm 

"Pre pola godine napisah ove reci:
Zao mi je sto postoje osobe koje prevrcu ocima kada im se kaze da nama ples umnogome pomaze. Ima nas raznih, ali eto, mnogi to vezuju za seks, vulgarnost, religiju, Turke....itd. Internet je danas dostupan svima tako da kada se neko vec uhvati nas i orijentalnog plesa i iznosi taj svoj definitivno pogresan stav moze slobodno da progugla i nadje gomilu informacija o tome sta je orijentalni ples, odakle potice, koji su stilovi, itd, a zatim ima pravo da iskaze svoje misljenje. Nijedan ples nije vulgaran, to samo moze da bude plesacica. Skrnavljenje ovog prelepog plesa je kod nas vrlo prisutno i cesto me te persone  sokiraju svojim izvedbama. Drmusaju tamo rucerdama, sisurdama i guzicetinama, drndaju se, mlate, ni same ne znaju sta ce sa sobom, a usput misle da plesu trbusni ples i da su zavodljive, mocne, da rade pravu stvar... Tesko je prihvatiti cinjenicu da to postoji, da je to postojalo i da ce postojati ma koliko se ja bunila ili ne. Mnogo tesko! Blamiraju sebe, naravno pred nasim ocima (kada kazem "nasim" mislim na nas koji se iole razumemo u ples), pritom u ocima tih sa razvaljenim, balavim vilicama sve smo iste i "sve smo drolje stvorene za onu stvar". Ne, ja nemam nameru da objasnjavam tim mediokritetima ko sam i sta sam, sta radim i kako radim. Ko moze da razume - razumece. Ko ne moze, njegov problem. Kazu mi da cu vremenom oguglati na te drndavuse i neukusne komentare. Preostaje mi da to docekam.  
 Sada bih rekla da NE, NIKADA NECU OGUGLATI NA TAKVE KOMENTARE! Iz prostog razloga sto me VREDjA DA ME STAVLjAJU U ISTI KOS SA RASPALIM DROLjETINAMA KOJE KORISTE UMETNOST POPUT ORIJENTALNOG PLESA ZARAD NEKIH DRUGIH CILjEVA!!!!!!!!!! Ne, to ne znaci da menjam svoj stav gde kazem da mi ne pada na pamet da se nekome pravdam, to u zivotu nisam radila ni mimo plesa, tako necu ni u plesu. To znaci da mi je dosta vise lazi i dosta mi je okretanja glave nas normalnih od takvih stvari! Ne, ne gledam tudja posla, ali kada se nesto  dotakne mene onda moram da reagujem jer, kao sto rekoh, vredja me usko povezivanje sa tim stvorovima koje se bave najstarijim zanatom - prodavanjem sopstvenog tela, sve pod izgovorom da se bave TRBUSNIM PLESOM,  a vala postoje neke koje tvrde da su ORIJENTALNE PLESACICE,  a rade isto to! Tako da BUNIM SE! I BUNICU SE!!!!!!!! Bas njih briga za nas koje smo na mestu, vaspitane, moralne, obrazovane, kulturne, majke... kada uzmu da broje evrice iz sisa!!!! Zasto bi one, pobogu, mislile o nama kada se suska brojiiiiii!!!! Zasto bi one, pobogu, mislile o nama kada se valjaju po podu ko krmad, kada se penju po stolovima i tresu se ko epilepticari, kada se penju po sankovima i turaju guzice ljudima u facu, kada posle svega toga budu uhvacene za ruku od strane nekog nalozenog bumbara koji ima novca da plati njihovu tarifu i odvedene na obavljanje posla kojim se zaista bave?!?!?!?!?!?! Sinoc sam videla jedan snimak koji je u meni izazvao gadjenje, a danas evo vec povracam jer sam videla kako se u nekom beogradskom klubu najavljuje striptiz i trbusne plesacice - do zore! Zabava zagarantovana!!! I KAKO DA SE NE IZNERVIRAM?!?!?!?!? Znam da to nije nista novo, ali zapitah se - DOKLE BRE VISE?! Srbija je puuuuuna tih persona koje samom svojom pojavom skrnave orijentalni ples, ovde popularnog naziva: trbusni ples! Ne bih da objasnjavam po milioniti put razliku izmedju trbusnog i orijentalnog plesa, hocu samo da kazem da to sto se neka tamo skotina uvuce u kostim koji podseca na kostim za orijentalni (opet krecem od toga da se ljudi ne razumeju u izgled kostima za orijentalni ples pa sve sto ima pokacene "dukate" sto zveckaju odmah predstavlja kostim) koji su kupile kod kineza za 300 dinara, koji je providan i krajnje odvratan - ne znaci da je ona ORIJENTALNA PLESACICA pa ni TRBUSNA!!!!!! Dodje u klub, gotovo pa obnazena (posto sam, na zalost, imala priliku da vidim raznorazne snimke.... ne daj Boze nikom!), mlati tamo sisurdama, napucenih usana, namontiranom facom a la "j*bi me"... Napaljeni pavijani dahcu, uhcu, padaju u nesvest od zelje da sto pre zavrsi tu svoju izvedbu pa da je odvedu u smrdljivi wc i smire svoju uzavrlu krv....!!!!! FUUUUUUJCINA!!! Sve su one PRVAKINjE na takmicenjima, sto u Srbiji, sto u Evropi, jer su - zamisli molim te, putovale ovamo i onamo i osvajale prva mesta!!!! Imam ogromnu zelju da se sve PRAVE ORIJENTALNE PLESACICE kod nas udruze u borbi protiv takvih skotina koje nam blate ples i obraz! Ne kazem da trebamo da ih bijemo itd xD Borimo se tako sto necemo cutati i time dozvoljavati da se skotovi jos vise kote!!! Sigurna sam da cemo kroz koju godinu dovesti nas ples na malo bolji nivo kod nas i da ce ljudi napokon shvatiti razliku izmedju nas i njih. Ja prva necu da dozvolim da me stavljaj u isti kos sa tim skotinama, a vi kako hocete!!! Naici cu verovatno na razne komentare, ali kao i sto sinoc rekoh za klip tako kazem i za ovaj tekst - stooooli me bojko!!!! Ovo je moje misljenje i za razliku od nekih ja ga imam i stojim iza njega!!! Jos jednom bih citirala samu sebe, za kraj ovog mog izlaganja.
Orijentalni ples je jednom recju MAGIJA!  
Preporucujem svakoj devojci/zeni, ne iz razloga sto je to moj ples i sto zelim da "namamim" ljude u moju skolu.. daleko od toga. Preporucujem iz razloga sto je to zasigurno jedan veliki plus u zivotu jedne zenske osobe jer "radi" i na osecanjima i na fizickoj spremnosti. Zatim, atmosfera koja se proteze u sali dok pratimo taktove muzike i smejemo se do besvesti. Zatim onaj prelepi osecaj kada stupis na scenu i prestavis se ljudima (za mnoge) novim nacinom izrazavanja. Tu dozu euforije jednostavno zelim svima da osete i zato preporucujem ovaj moj lepi, prelepi, orijentalni ples :)

Procisti dusu, profiltrira srce, prosiri vidike, ucini da sebe volis i postujes, ucini da je ceo svet tvoj u momentu kada to pozelis. :)

Volim moj orijentalni svet, volim moj orijentalni ples, volim da pricam o njemu, volim da plesem svima i volim kada moji voljeni uzivaju gledajuci prvenstveno mene, a ujedno i moje plesne koleginice iz drugih skola koje valjaju i vredne su paznje.
Eto, toliko od mene za sada. Hvala na paznji i dovidjenja!!!!"

Нема коментара:

Постави коментар