петак, 2. мај 2014.

Moj orijentalni svet, deo 6.

Tekst koji sam napisala kada sam napravila koreografiju koja je očarala sve one koji su imali priliku da je gledaju što uzivo, što na snimku :)

 January 15, 2013 at 12:23am 

"Posto sam ja blebetalo i piskaralo, a ljudi su navikli na mene takvu, opet cu da iskoristim priliku kada sam mnogo srecna da napisem "par redova" o mom orijentalnom plesu.

Elem, napravih jednu koreografijicu pre mesec dana. Pesma je nenadano naletela dok sam kao i po obicaju kasno uvece trazila neke pesmice na YouTube-u  i na prvo slusanje me je ocarala! Prvo sam se isplakala jer je preeeeelepa, a ja kao i svako emotovno bice moram pustiti suzu na lepe stvari :D Zatim sam procitala prevod i naravno tu je bio kraj :D Posle prolivenog mora suzica pokreti su se sami nizali i nastade  koreografija.

Napravljen je snimak da bih videla na sta to lici, da bih korigovala, doradjivala... I svaki put kada pogledam taj snimak, bez obzira koliko sada sama koreografija kao i moja izvedba izgledaju bolje, ja se iznova i iznova zaljubljujem :D Sto u pesmu, sto u koreografiju, sto u samu sebe :D Hahahhahaha! Nisam narcis, ja sam neki lepsi cvet :) Salu na stranu, zelim reci da OBOZAAAAAAAAAVAM orijentalni ples jer mi pruza mogucnost da iskazem svoje emocije kroz pokret, jer putem plesa ljudi mogu da zavire u  moju dusu, mogu da komuniciram sa svima na neki drugi nacin, meni svojstven. Zaista bih volela kada bi svi oni koji me gledaju dok plesem mogli da vide mojim ocima. Kada pleses za ljude koji te osecaju, koji prepoznaju tvoju emociju, "procitaju tvoju pricu", koji puste suzu jer ih dotaknes iznutra... E, to je neprocenjivo! To je nesto za sta ja vredno radim i za sta plesem. Ti momenti nemaju cenu, ti momenti su vredni svakog bola i muke. Ne mogu recima opisati ta osecanja. Mozda kada bih rekla LjUBAV mogla bih samo malcice da priblizim tom osecanju :) Svi ste nekada bili zaljubljeni, ako trenutno niste... Zamislite taj osecaj pa bar jos jednoooo... 1000 puta veci :D Hehehehe!

Dakle, htela sam da kazem da volim emocije koje orijentalni ples budi u meni. Odleprsam u neku svoju sasavu dimenziju i uzivam :) Imam neverovatnu zelju da to delim sa ljudima koji mi znace :) Ponekad pomislim da ih u stvari gnjavim svojim pricama o plesu i samim plesom jer bih htela da im pokazem nesto novo sto sam smislila... Onda kao pokusam da to potisnem negde u sebe i ne gnjavim ljude okolo. Zatim se desi da npr dok vezbam u svojoj sobi dodje moja seka i sedne da me gleda, sama od sebe... :) I tako mi srce naraste jos vise jer znam da oni koji me vole i koje ja volim ipak razumeju moju ljubav prema plesu i zele da to delim sa njima :D Ili kada mi moja bratanica koja ima 7 godina i ne razume se u ples trazi da joj "igram balet" i sedi i odusevljava se, smeje i topi dok me gleda... NEPROCENJIVO!!!!

Eto, jos jednom sam htela da podelim sa svima vama koji redovno citate moje zvrljotine da volim orijentalni ples, volim moj orijentalni svet, volim osecanja koja u meni budi ovo cudo od plesa i volim da pricam o tome i tako sirim ljubav na sve strane :) Jako je lepo kada te neko sa uzivanjem slusa i upija svaku tvoju rec sa odusevljenjem :)

Do sledeceg zvrckanja,

Nina :)"

Nina Malika - Lesa betkhaf 

Нема коментара:

Постави коментар